Férové jednanie

Tu je každý zamestnanec hviezdou

27. marec 2025
Základnou hodnotou každej firmy, obzvlášť tej z maloobchodu, sú zamestnanci. Pre nás v Lidli však nejde iba o prázdne klišé, ale dlhodobé poznanie a záväzok súčasne. Preto medzi naše kľúčové priority patrí pravidelná podpora našich ľudí a zlepšovanie sa v oblasti Employer brandingu. Dokazujeme to aj v  kampani „Vážime si vás rovnako“, kde ukazujeme, že silou diskontu je tím, ktorý ho tvorí.

Lidl je hrdý na fakt, že dlhodobo patrí medzi najlepších zamestnávateľov na Slovensku, čo potvrdzujú aj opakovane získané ocenenia. Lidl ako vôbec prvý obchodný reťazec získal prestížne medzinárodné ocenenie TOP EMPLOYER, pričom zvíťazil už 9-krát po sebe. Vynikajúco si počína aj v domácej ankete a Najzamestnávateľom sa stal už po 6-krát.

Tieto ocenenia potvrdzujú, že v centre našej pozornosti sú ľudia. Sú dôkazom, že cesta, ktorú sme si zvolili má naozaj zmysel. Zároveň sú pre nás motiváciou posúvať sa vpred a byť tak ešte atraktívnejším zamestnávateľom. Aj naďalej budeme pracovať na tom, aby sme pre naše zamestnankyne a našich zamestnancov boli jednoznačnou prvou voľbou," povedala Judit Dulin, konateľka pre rezort ľudských zdrojov Lidl Slovenská republika.

Rozdáva podpisy na všetky strany, ale filmová hviezda to nie je

Tentokrát sme postavili pred fotoaparát a kameru našich zamestnancov. Kolegyne a kolegovia z centrály, predajne a skladu sa v novej kampani predstavia ako hviezdy Lidl – rapperka, programátor, DJ, športovkyňa a samozrejme aj filmová hviezda. Týchto hviezd máme v Lidli vyše 6 700 v 173 predajniach po celom Slovensku, v troch logistických centrách a na centrále. V našej novej kampani dokazujeme, že náš reťazec nie je len o produktoch na pultoch, ktoré sú dostupné každý deň za nízke ceny, ale je to práve #teamlidl, ktorý robí zákaznícke zážitky výnimočnými. Práve preto sú pravidelne tvárami kreatívnych kampaní na podporu zamestnávateľskej značky aj naši zamestnanci.

Pamätá si množstvo kódov, ale programátor to nie je

Fotenie prebiehalo počas jedného dňa v predajni a v logistickom centre v Seredi. Počas neho boli využité rôzne rekvizity, špeciálne osvetlenie alebo unikátny make-up, aby boli vytvorené jedinečné zábery.

„Ďakujem veľmi pekne za príležitosť, vždy som sa chcela zúčastniť takéhoto fotenia, aby som mohla byť tvárou pre Lidl v nejakom článku, kampani. Takže veľmi pekne ďakujem a do budúcna určite so mnou kľudne rátajte, budem rada,“ hodnotí svoje prvé pôsobenie pred kamerou Natália Tóthová z centrály.

Nadšenie neskrýva ani Peter Novák z filiálky Lidl Vajnory: „Fotenie bolo príjemné, bola sranda. Produkciu tvorili príjemní ľudia, dobre sa s nimi pracovalo, presne mi ukázali, čo mám robiť, potom to celé dotvárali, bolo to veľmi fajn.“

Zvýšenie miezd a odmien, Lidl nezastavuje ani počas inflácie

Za uplynulé tri roky investoval diskont do zvýšenia miezd a odmien vyše 43 miliónov eur, pričom tento rok sme na navýšenie miezd vyčlenili ďalších 14 miliónov. Pre zamestnanecké benefity sme v minulom roku vyčlenili približne päť miliónov eur, hodnota benefitov na jedného zamestnanca presahuje 800 eur. Ako zamestnávateľ zároveň podporujeme rovnaké odmeňovanie žien a mužov. Potvrdzuje to aj certifikát Equal Salary, ktorý Lidl získal v roku 2022 ako vôbec prvý obchodník. Aktivity Lidla ako zamestnávateľa dlhodobo oceňujú odborníci i verejnosť.

Všetko o Lidli ako zamestnávateľovi a tiež aktuálny prehľad voľných pracovných pozícií je k dispozícii na www.lidl.sk v sekcii Kariéra.

 

Zaujímajú vás aktivity Nadácie Lidl? Výborne!

Prečítajte si viac o našej filozofií, cieľoch a oblastiach podpory.