Vedenie dialógu Vedenie dialógu

Vedenie dialógu

Od našich dodávateľov a zákazníkov až po našich zamestnancov: V maloobchode s potravinami sa pohybujeme uprostred početných záujmových skupín a konštruktívny dialóg s nimi je pre nás prioritou. Vďaka nemu sa môžeme efektívne učiť jeden od druhého, pretože len spolu budeme schopní čeliť budúcim výzvam a neustále sa zlepšovať.

V Lidli preto vstupujeme do nepretržitého transparentného dialógu so všetkými partnermi, zamestnancami a zákazníkmi, aby sme lepšiu budúcnosť pre nás všetkých tvorili spoločne.

Čo sa podarilo

Pomáhame dlhodobo a udržateľne. Naše projekty majú preto za sebou hmatateľné výsledky. Radosť z toho, čo sa nám už podarilo zlepšiť, nás poháňa aj naďalej.

5,5 milióna eur

sme venovali na životne dôležité prístroje pre novorodencov v nemocniciach v rámci projektu Dobré rozprávky

50 ihrísk Žihadielko

v hodnote 4.350.000 eur, kde sa deti môžu plnohodnotne hrať v bezpečnom prostredí

300+

rodín so zdravotne znevýhodnenými deťmi sme podporili v rámci projektu Od začiatku v dobrých rukách

2,2 milióna eur

sa podarilo vyzbierať v potravinovej zbierke Podeľ sa a pomôž

129+

základných škôl môže učiť v moderných podmienkach vďaka športovej a výpočtovej technike za viac ako 300 000 eur

Záväzky

Vieme, že vždy sa je kam posúvať. Preto si stanovujeme jasné ciele, vďaka ktorým môžeme spolu s vami pomáhať ešte viac.

Do roku 2025
podporíme vedomie o produktoch tým, že na ich obaly umiestnime viac informácií

Vybrané aktivity

Čo vám napadne keď sa povie „čistinka“? Azda trávnaté miesto v hore. Alebo miesto z fantázie, o ktorom sa skladajú piesne, píšu básne či rozprávky. Čistinka s veľkým Č však nie je výmysel, ani ďaleká lesná lúka, hoci je mnohými vysnívaná. Čistinka to je najnovší projekt spoločnosti Lidl, ktorý prinesie do slovenských miest niečo nevídané. Lidl Čistinku – mestský park jedna báseň.

Predstavujeme vám Lidl Čistinku – mestský park jedna báseň Čo nového v Novej bani? Čistinka, svet nevídaný. Každý si rád zacvičí na Čistinke...

V rámci projektu Podeľ sa a pomôž sa chceme podieľať na riešení chudoby, sociálneho vylúčenia a s nimi spojenej potravinovej deprivácie. 

Potravinová pomoc pre ľudí ohrozených chudobou, či sociálnym vylúčením, realizovaná formou zbierky trvanlivých potravín priamo v predajniach Lidl.

Občianske združenie ČERVENÝ NOS Clowndoctors  už dvadsať rokov prináša prostredníctvom klaunského umenia radosť a smiech tým, ktorí to potrebujú. Sedemdesiat profesionálnych zdravotných klaunov pravidelne navštevuje vyše päťdesiat nemocníc a úsmev vyčarúvajú aj na tvárach seniorov. Ich misiu šíriť radosť, smiech a nádej môžete teraz ľahko podporiť aj Vy spolu s Lidlom. Od 27. mája až do 9. júna si môžete v ktoromkoľvek Lidli zakúpiť základnú pracovnú pomôcku zdravotných klaunov – červený penový nos a nie len, že urobíte si tak radosť sebe, či svojmu blízkemu a no zároveň svojím 1 eurom prispejú aj k šíreniu radosti a smiechu na detských oddeleniach nemocníc po celom Slovensku.

Cieľ je jasný – získať prostriedky na organizáciu 365 klauniád. A čo to vlastne klauniáda je? Ide spravidla o klaunskú návštevu, ktorú realizuje od izby k izbe dvojica zdravotných klaunov na jednom alebo viacerých oddeleniach nemocnice alebo v seniorskom zariadení. 1 klauniáda trvá štandardne približne 2-3 hodiny. Pri špeciálnych programoch pod klauniádou rozumieme napr. 1 návštevu domácnosti s chorým dieťaťom, 1 dopoludnie venované odprevádzaniu detí na operácie, 1 deň nácviku s deťmi pri programe Cirkus Paciento a pod. Tristošesťdesiatpäť klauniád teda znamená stovky hodín radosti!

Hlavnou tvárou kampane „Hrdo nos nos“ je Miroslav Noga. Známy herec sa rozhodol, že chce, aby sa mu pre jeho nos smiali všetci, úúúplne všetci, a preto si ochotne nasadil červený penový nos. „Humor je vážna vec a u kolegov zdravotných klaunov to platí dvojnásobne, preto ich úprimne obdivujem. Zdravie sa nedá kúpiť, ale smiech dokáže zázraky, lieči a predlžuje život. Doprajme ho teda aj deťom na nemocničných lôžkach, ktoré čakajú na kúsok nádeje a radosti zo života,“ odkázal M. Noga. 

Nasaďme si červené nosy a poďme sa spolu smiať Lidl a zdravotní klauni z Červeného nosa chcú priniesť deťom a seniorom stovky hodín radosti.

Je pre nás radosť podporovať základné a spojené školy, ktoré sa nachádzajú v okolí našich novootvorených predajní. Týmto školám venujeme v prvý deň predaja 1 euro z každého nákupu nad 10 eur a za získanú sumu im zakúpime športové pomôcky podľa ich vlastného výberu. Od začiatku projektu sme podporili vyše 129 základných škôl sumou viac ako 387 000 eur.

V prvý deň každej novootvorenej prevádzky venujeme 1 euro za každý nákup v hodnote aspoň 10 eur, na podporu blízkych základných alebo spojených škôl.

Zodpovedne hlásime, čo je nové

25. október 2024

Adamko je prvé dieťa s Menke-Hennekamovým syndrómom, ktoré poznáme. Doteraz sme o tomto syndróme nikdy nepočuli a niet divu – podľa chlapcovej maminy Lenky ide...

18. október 2024

Timotej sa narodil koncom teplého júla pred dvoma rokmi. Tehotenstvo aj pôrod boli podľa slov chlapcovej mamy Márie bez komplikácií. Avšak veľmi skoro po tom,...

14. október 2024

Lidl im spoločne so zákazníkmi pomohol sumou 750 000 eur

11. október 2024

Už sú to takmer štyri roky, čo sa Elizabetka narodila svojej mame Natálii. Napriek tomu, že tehotenstvo prebiehalo bez komplikácií, dievčatko prišlo na svet...

Zaujímajú vás aktivity Nadácie Lidl? Výborne!

Prečítajte si viac o našej filozofií, cieľoch a oblastiach podpory.