Podpora zdravia Podpora zdravia

Podpora zdravia

Stravovacie návyky a pracovná záťaž do veľkej miery ovplyvňujú zdravie ľudí. Ako maloobchod s potravinami dokážeme oboje pozitívne ovplyvniť. Ako dodávateľ potravín a ako zamestnávateľ preberáme zodpovednosť - pre našich zamestnancov vytvárame pracovné prostredie, ktoré umožňuje zdravú a bezpečnú prácu a našim zákazníkom ponúkame čoraz zdravší sortiment.

V Lidli podporujeme našich zamestnancov a zákazníkov v tom, aby žili a pracovali zdravo. Ponúkame im na to nielen vhodné prostredie, ale aj sortiment produktov.

Čo sa podarilo

Pomáhame dlhodobo a udržateľne. Naše projekty majú preto za sebou hmatateľné výsledky. Radosť z toho, čo sa nám už podarilo zlepšiť, nás poháňa aj naďalej.

5,5 milióna eur

sme venovali na životne dôležité prístroje pre novorodencov v nemocniciach v rámci projektu Dobré rozprávky

200+

rodín so zdravotne znevýhodnenými deťmi sme podporili v rámci projektu Od začiatku v dobrých rukách

Záväzky

Vieme, že vždy sa je kam posúvať. Preto si stanovujeme jasné ciele, vďaka ktorým môžeme spolu s vami pomáhať ešte viac.

Do roku 2025
chceme byť jednotkou v ponuke zdravých a udržateľných produktov
O 20 % menej cukru a soli
vo výrobkoch našej vlastnej značky do roku 2025
Do roku 2030
posilníme u našich zamestnancov chuť správať sa bezpečne a zdravo, doma aj v práci
Flexibilnejšia práca
vyvíjame modely zamestnania, ktoré umožnia našim zamestnancom zlepšiť kvalitu života

Vybrané aktivity

Tu sa zoznam našich aktivít ešte nekončí. Myslíme na bezlepkáčov, bezlaktózových i vegánov. Od roku 2016 pribudli do nášho stáleho sortimentu špeciálne produkty práve pre nich. Potrpíme si aj na čerstvosť, všetky naše predajne zásobujeme minimálne 1-krát denne hneď ráno.

V našom sortimente už roky myslíme bezlepkáčov, bezlaktózových i vegánov. Potrpíme si na čerstvosť a všetky naše predajne zásobujeme minimálne 1-krát...

Zodpovedne hlásime, čo je nové

12. august 2015

Viac ako polovica opýtaných označila Lidl za reťazec, ktorý ponúka najčerstvejší tovar.

3. júl 2015

V reprezentatívnom prieskume „Vnímanie čerstvosti potravín“, ktorý v apríli 2015 realizovala agentúra TNS, zvolili Slováci Lidl za jednotku v čerstvosti.

9. máj 2014

Za čerstvým ovocím a zeleninou už nemusíte merať cestu na trh, stačí sa vybrať do najbližšej predajne Lidl. Práve v týchto dňoch spustil reťazec kampaň Lidl...