Prehľad aktivít

Aktivity do ktorých sa môžete zapojiť
Prejsť na všetky aktivity

Zobrazenie:

Občianske združenie ČERVENÝ NOS Clowndoctors  už dvadsať rokov prináša prostredníctvom klaunského umenia radosť a smiech tým, ktorí to potrebujú. Sedemdesiat profesionálnych zdravotných klaunov pravidelne navštevuje vyše päťdesiat nemocníc a úsmev vyčarúvajú aj na tvárach seniorov. Ich misiu šíriť radosť, smiech a nádej môžete teraz ľahko podporiť aj Vy spolu s Lidlom. Od 27. mája až do 9. júna si môžete v ktoromkoľvek Lidli zakúpiť základnú pracovnú pomôcku zdravotných klaunov – červený penový nos a nie len, že urobíte si tak radosť sebe, či svojmu blízkemu a no zároveň svojím 1 eurom prispejú aj k šíreniu radosti a smiechu na detských oddeleniach nemocníc po celom Slovensku.

Cieľ je jasný – získať prostriedky na organizáciu 365 klauniád. A čo to vlastne klauniáda je? Ide spravidla o klaunskú návštevu, ktorú realizuje od izby k izbe dvojica zdravotných klaunov na jednom alebo viacerých oddeleniach nemocnice alebo v seniorskom zariadení. 1 klauniáda trvá štandardne približne 2-3 hodiny. Pri špeciálnych programoch pod klauniádou rozumieme napr. 1 návštevu domácnosti s chorým dieťaťom, 1 dopoludnie venované odprevádzaniu detí na operácie, 1 deň nácviku s deťmi pri programe Cirkus Paciento a pod. Tristošesťdesiatpäť klauniád teda znamená stovky hodín radosti!

Hlavnou tvárou kampane „Hrdo nos nos“ je Miroslav Noga. Známy herec sa rozhodol, že chce, aby sa mu pre jeho nos smiali všetci, úúúplne všetci, a preto si ochotne nasadil červený penový nos. „Humor je vážna vec a u kolegov zdravotných klaunov to platí dvojnásobne, preto ich úprimne obdivujem. Zdravie sa nedá kúpiť, ale smiech dokáže zázraky, lieči a predlžuje život. Doprajme ho teda aj deťom na nemocničných lôžkach, ktoré čakajú na kúsok nádeje a radosti zo života,“ odkázal M. Noga. 

Nasaďme si červené nosy a poďme sa spolu smiať Lidl a zdravotní klauni z Červeného nosa chcú priniesť deťom a seniorom stovky hodín radosti.

V rámci projektu Podeľ sa a pomôž sa chceme podieľať na riešení chudoby, sociálneho vylúčenia a s nimi spojenej potravinovej deprivácie. 

Potravinová pomoc pre ľudí ohrozených chudobou, či sociálnym vylúčením, realizovaná formou zbierky trvanlivých potravín priamo v predajniach Lidl.

Zálohovaním môžete pomôcť slovenskej prírode hneď dvakrát. Povieme vám ako! 

Začiatok nového kalendárneho roka je  pre Slovensko dôležitým krokom k zelenšej budúcnosti, ktorej súčasťou budeme my všetci a rovnako tak aj nasledujúce generácie. Prvého januára sa totiž oficiálne začalo zálohovanie PET fliaš a plechoviek, ktoré budete môcť pohodlne vrátiť v každej predajni Lidl a iba v Lidli máte možnosť venovať svoju zálohu iniciatíve Upracme Slovensko a pomôcť tak upratať slovenskú prírodu.

Len v Lidli majú zákazníci možnosť svoju zálohu za PET fľaše a plechovky venovať iniciatíve, ktorá zbiera odpad v slovenskej prírode.

Je pre nás radosť podporovať základné a spojené školy, ktoré sa nachádzajú v okolí našich novootvorených predajní. Týmto školám venujeme v prvý deň predaja 1 euro z každého nákupu nad 10 eur a za získanú sumu im zakúpime športové, didaktické pomôcky a výpočtovú techniku podľa ich vlastného výberu. Od začiatku projektu sme podporili vyše 100 základných škôl sumou viac ako 300 000 eur.

V prvý deň každej novootvorenej prevádzky venujeme 1 euro za každý nákup v hodnote aspoň 10 eur, na podporu blízkych základných alebo spojených škôl.

Mikroténové vrecká sú najčastejšou zložkou odpadu, ktorý znečisťuje naše rieky a vodné nádrže. Teraz sa môžete pridať k našej snahe, aby nekončili v našich vodách. Stačí, ak zredukujete ich používanie pri nákupoch, veď príroda už dokonalý obal vytvorila. Ak však mikroténové vrecko skutočne potrebujete, v Lidli zaň môžete zaplatiť dobrovoľný poplatok 1 cent. My váš príspevok zdvojnásobíme a výslednú sumu venujeme na čistenie slovenských vôd. „Vďaka projektu Nenechajme to plávať a samozrejme vďaka obrovskej snahe dobrovoľníkov sme do roku 2023 vyzbierali 1666 ton odpadu z brehov vodných tokov a nádrží. Oceňujem každú aktivitu, ktorá pomáha našim riekam a životnému prostrediu. O to viac, keď sa tým zvýši environmentálne povedomie medzi obyvateľmi, “ povedal Jozef Krška, generálny riaditeľ SVP.

Dobrovoľný príspevok 1 cent za mikroténové vrecká zdvojnásobujeme a financujeme tak čistenie slovenských vodných tokov.

Pomáhame aj tým najzraniteľnejším – deťom do 3 rokov. Za každé predané balenie plienok značky Lupilu venujeme 10 centov na pomoc rodinám s deťmi s vážnym zdravotným znevýhodnením. Týždenne podporíme 1 rodinu, pričom forma našej pomoci závisí od individuálnej potreby a situácie každého dieťaťa. Ak má vaše dieťa vážne zdravotné problémy a potrebujete pomoc, dajte nám o sebe vedieť. Vďaka projektu Od začiatku v dobrých rukách sme od marca 2018 podporili viac ako 170 detských príbehov.

Za každé predané balenie plienok značky Lupilu venujeme 10 centov na pomoc pre veľkých bojovníkov s neľahkým osudom. Takto pomáhame tým...

Slovenskô je naša najmladšia privátna značka. Zákazník si vďaka nej môže byť istý, že všetky produkty pod jej logom pochádzajú priamo od slovenských dodávateľov.

Aby sme podporili ťažko skúšaný cestovný ruch a ukázali krásy Slovenska, za každých 20 € hodnoty tovaru dostane každý zákazník balíček nálepiek „Slovenskô ako maľované“. Nálepky môžu rodičia s deťmi nalepiť do dobrodružnej nálepkovej knihy zameranej na naše regióny.

A keďže vždy chceme dať viac, inak tomu nie je ani pri akcii „Slovenskô ako maľované”. Súčasťou akcie je súťaž pre všetky slovenské stredné a základné školy. V nej môžu vyhrať vzdelávacie pomôcky a IT vybavenie v hodnote 180 000 EUR.

Za každých 20 € hodnoty tovaru dostane každý zákazník balíček nálepiek „Slovenskô ako maľované“. Nalepiť ich môže do dobrodružnej nálepkovej knihy o...

Každý potrebuje občas pomoc, dokonca aj tí, ktorých profesiou je pomáhať. Rozhodli sme sa preto pomôcť Slovenskému Červenému krížu. Prvým krokom bol príspevok 100 000 EUR. Následne sme sa do pomoci rozhodli zapojiť aj zákazníkov.

Stačilo, aby si pri pokladnici zakúpili špeciálnu nálepku v hodnote 50 centov, pričom podporu poputovalo 100% výnosu z predaja nálepiek. Spoločne tak máme za cieľ zakúpiť pre Slovenský Červený kríž špeciálne autá do krízových situácii.

Na našu dlhodobú spoluprácu pre Slovenský červený kríž sme veľmi hrdí a teší nás, že vďaka tomuto projektu môže naozaj každý ukázať, že má Srdce na dlani.

 

V sekii Na stiahnutie je dostupná predbežná správa o výnose zbierky.

Organizujeme verejnú zbierku pre Slovenský Červený kríž. Prispeli sme sumou 100 000 EUR, tu však naša pomoc nekončí.

Zaujímajú vás aktivity Nadácie Lidl? Výborne!

Prečítajte si viac o našej filozofií, cieľoch a oblastiach podpory.