Férové jednanie

Zodpovednosť aj v náročných časoch: Najlepším daňovníkom roka je aj naďalej Lidl

26. január 2021
Ocenenie Merkúr udeľuje Finančná správa, Lidl je Daňovníkom roka po šiesty raz.

Žiadny dlh na daniach, žiadne nálezy z daňových kontrol nad 10 000 eur a žiadne porušenia zákona o elektronických registračných pokladniciach, takto vníma štát podnikanie Lidla na Slovensku. Dôkazom je už v poradí šieste ocenenie Merkúr, ktoré od Finančnej správy získala Lidl prostredníctvom spoločnosti CE Beteiligungs-GmbH. Tradícia tohto ocenenia siaha do roku 2013 a Lidl ho získal už po šiesty raz. Merkúr sa udeľuje nielen na základe výšky dane, ale aj za dobrú daňovú disciplínu.

Lidl Slovenská republika zaplatil v obchodnom roku 2019 (marec 2019 – február 2020) do štátneho rozpočtu korporátnu daň vo výške takmer 24 000 0000 €. Inak povedané, ide takmer o 1% z celej vybranej dane z príjmov právnických osôb na Slovensku.

„Sme firmou, ktorá zásobuje obyvateľov Slovenska potravinami, ktorá zamestnáva Slovákov, ktorá na Slovensku realizuje projekty spoločenskej zodpovednosti v hodnote miliónov eur ročne a ktorá si zodpovedne plní daňové povinnosti na Slovensku. Sme súčasťou slovenskej ekonomiky už viac ako šestnásť rokov. V dobrých aj ťažkých časoch, naše pôsobenie je pre Slovensko prínosom,“ uviedla Katarína Matejovie, konateľka Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CE Beteiligungs-GmbH získala Merkúra ako najlepší platiteľ danej z príjmu za zdaňovacie obdobie roka 2019 spomedzi všetkých spoločností registrovaných na Daňovom úrade Bratislava.
Vždy

Viac o našej vízii.

Zaujíma vás férové jednanie? Vitajte v tíme!

Prečítajte si viac o našej vízii, aktivitách a doterajších výsledkoch.

viac info

Prečítajte si aj

28. marec 2023

Lidl zverejnil svoju štvrtú Správu o trvalej udržateľnosti.

17. marec 2023

V porovnaní s mužmi dostávajú slovenské ženy ročne zaplatené toľko, akoby pracovali len 10 z 12 mesiacov V 21. storočí by malo platiť, že za rovnakú prácu...

14. marec 2023

V Lidli získavame naše produkty od dodávateľov z celého sveta. Náš koncept vlastných značiek nám umožňuje s výrobcami spolupracovať aj pri propagácii...