Podpora zdravia

Lidl Stánok - denne čerstvá zelenina a ovocie

9. máj 2014
Za čerstvým ovocím a zeleninou už nemusíte merať cestu na trh, stačí sa vybrať do najbližšej predajne Lidl. Práve v týchto dňoch spustil reťazec kampaň Lidl Stánok, ktorá poukazuje na denne čerstvú ponuku ovocia a zeleniny za skvelé ceny. Rady, tipy a výborné recepty, ako si jedlá zo zeleniny a ovocia pripraviť, nájdete na stránke www.kuchynalidla.sk .

Je všeobecne známe, že vitamíny a minerály, ktoré sú obsiahnuté v ovocí a zelenine, posilňujú naše zdravie. Preto je dôležité, aby sme ich kupovali čerstvé a kvalitné. Presne také nájdete v bohatej ponuke rôznych druhov sezónnej zeleniny a ovocia v Lidl Stánku. V sortimente sú produkty domáce aj exotickejšie, takže každý si môže vybrať to, čo mu najviac chutí. Samozrejme, nechýbajú ani čerstvé bylinky na dochutenie zdravého jedla.

Viete, ako variť zeleninu, alebo ako spracovať ovocie, aby nestratili cenné vitamíny? Poznáte zásady správneho stravovania podľa najnovšej teórie „Môj tanier“? Viete, ktorý druh zeleniny a ovocia vám prospieva a prečo? Odpovede na tieto a mnohé ďalšie otázky nájdete na stránke kuchynalidla.sk. Rovnako ako  praktické tipy, triky, veľkú encyklopédiu ovocia a zeleniny, informácie o zelenine, ktorá podporuje chudnutie, a široký repertoár receptov, ktorými sa môžete inšpirovať.

„Našich zákazníkov sa snažíme vždy prekvapiť niečím novým. Veríme, že aj vďaka bohatej ponuke čerstvých produktov najvyššej kvality v našom Lidl Stánku a inšpiráciám v Kuchyni Lidla bude jedálny lístok našich zákazníkov zdravší,“ hovorí Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl.

Viac informácii o Lidl stánku nájdete na tomto odkaze:

http://kuchynalidla.sk/lidl-stanok

Viac o našej vízii.

Zaujíma vás podpora zdravia? Vitajte v tíme!

Prečítajte si viac o našej vízii, aktivitách a doterajších výsledkoch.

viac info

Prečítajte si aj

12. august 2015

Viac ako polovica opýtaných označila Lidl za reťazec, ktorý ponúka najčerstvejší tovar.

3. júl 2015

V reprezentatívnom prieskume „Vnímanie čerstvosti potravín“, ktorý v apríli 2015 realizovala agentúra TNS, zvolili Slováci Lidl za jednotku v čerstvosti.