Podpora zdravia

Zdravšia a chutnejšia novinka v regáloch Lidla

18. január 2023
Základom chutných a zdravých jogurtov je kvalitné mlieko. Preto v Lidli spracúvajú výhradne mlieko, ktoré je od overených dodávateľov. Výrobky privátnych značiek sú pod neustálou kontrolou kvality nielen v interných kruhoch, ale aj pod prísnym dohľadom nezávislých expertov a renomovaných kontrolných inštitúcii či laboratórií. Inak tomu nie je ani pri vylepšených smotanových jogurtoch privátnej značky Pilos, ktoré teraz nájdete v predajniach Lidla.

Raňajky sú základ. To dávno všetci vieme. V Lidli máte k dispozícii bezéčkové rožky i chlieb. Diskont sa však stále posúva ďalej. Rozhodol sa vyvinúť chutný bezéčkový jogurt s exkluzívnou receptúrou. Doprajte svojmu telu kvalitu a vykúzlite si ranné potešenie pre chuťové poháriky s vylepšenými a zdravšími smotanovými jogurtami od Zvolenskej mliekarne pod značkou Pilos. Výnimočné sú vďaka svojmu zloženiu. Nenájdete v nich žiadne Éčka a ani rafinovaný biely cukor, ten je totiž nahradený zdravšou verziou – trstinovým cukrom. Tajomstvo takéhoto cukru spočíva v tom, že obsahuje vyššie množstvo zvyškovej melasy, ktorá je bohatá na cenné minerály, ktoré naše telo vrelo privíta a absorbuje. Tieto s láskou vyrobené jogurty majú, okrem iného, vynovený aj papierový obal. Z téglika, na ktorom je, ho viete bez problémov odstrániť a každú jednu časť krásne vyseparovať. Neviete, kam máte dať viečko, kam téglik či kartón? Smotanové jogurty majú z vnútornej strany svojho obalu niekoľko informácií o tom, ako všetko správne triediť. Lidl sa kontinuálne zaujíma o životné prostredie a zdravie svojich zákazníkov, a preto víta každý jeden výrobok, ktorý na nich myslí.

Viac o našej vízii.

Zaujíma vás podpora zdravia? Vitajte v tíme!

Prečítajte si viac o našej vízii, aktivitách a doterajších výsledkoch.

viac info

Prečítajte si aj

12. august 2015

Viac ako polovica opýtaných označila Lidl za reťazec, ktorý ponúka najčerstvejší tovar.

3. júl 2015

V reprezentatívnom prieskume „Vnímanie čerstvosti potravín“, ktorý v apríli 2015 realizovala agentúra TNS, zvolili Slováci Lidl za jednotku v čerstvosti.

9. máj 2014

Za čerstvým ovocím a zeleninou už nemusíte merať cestu na trh, stačí sa vybrať do najbližšej predajne Lidl. Práve v týchto dňoch spustil reťazec kampaň Lidl...