Šetrenie zdrojov

Lidl je pre Slovákov symbolom najlepšieho pomeru kvality a ceny

3. jún 2015
Lidl získal v prestížnej ankete Best Buy Award, ktorá zohľadňuje najlepší pomer ceny a kvality na trhu, až štyri prvenstvá. V aprílovom prieskume verejnej mienky o tom rozhodli zákazníci.

Slováci v historicky prvom národnom prieskume verejnej mienky Best Buy Award rozhodli, že najlepší pomer ceny a kvality na trhu ponúka spoločnosť Lidl. Okrem absolútneho víťazstva uspel Lidl aj v ďalších troch kategóriách. Väčšina z 1200 opýtaných uviedla, že značka Saguaro je z pohľadu pomeru ceny a kvality najlepšou fľaškovou minerálnou vodou. Lidl v tejto ankete taktiež zvíťazil v kategóriách medzinárodný maloobchodný reťazec a pekárenské výrobky.

Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. Prieskum Best Buy Award 2015/2016 sa na území Slovenska uskutočnil v apríli 2015, a to na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky v prieskume Best Buy Award boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.

„Náš prieskum potvrdil, že spoločnosť Lidl vo všeobecnosti ponúka slovenským zákazníkom najlepší pomer ceny a kvality. Lidl navyše zvíťazil aj v ďalších troch kategóriách, čo je dôkazom spokojnosti zákazníkov s ponukou produktov a služieb tejto spoločnosti. Je dôležité spomenúť, že prieskum Best Buy Award nemeria podiel na trhu ani silu značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuku trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní,“ konštatuje sa v komuniké švajčiarskej organizácie ICERTIAS.

Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu. Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami „Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov“, ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR).

Viac o našej vízii.

Zaujíma vás Šetrenie zdrojov? Vitajte v tíme!

Prečítajte si viac o našej vízii, aktivitách a doterajších výsledkoch.

viac info

Prečítajte si aj

20. október 2022

Viac ako 5 500 dobrovoľníkov na 140 lokalitách vyzbieralo vyše 80 ton odpadu.

11. október 2022

„Spočítali sme si, že takto ročne zachránime stovky ton kvalitného ovocia a zeleniny,“ povedal Róbert Flachbart, konateľ Lidl Slovenská republika

29. september 2022

V Lidli nemusíte hľadať produkty za diskontné ceny, v Lidli majú všetky produkty diskontné ceny!