Moderné technológie v centre pozornosti
S inováciami sa stretávame naozaj každý deň na každom kroku. Či už je to v práci, doma alebo v potravinách, pri ktorých si môžete nabiť aj svoj elektromobil. Moderné technológie nám nielenže pomáhajú k efektivite a zľahčujú mnohé aspekty života, ale prispievajú aj k budovaniu udržateľnej budúcnosti.
Jednou z inovácií diskontného reťazca Lidl je pôvod všetkej energie na predajniach. Tá totiž pochádza z obnoviteľných zdrojov. „V rámci našich inovácií využívame fotovoltaické zdroje, ktoré po novom inštalujeme už na všetky naše nové predajne. Tie budú zabezpečovať 20% ročnej spotreby elektriny. Tým ušetríme spomínaných 20% emisií CO2 a rovnako aj využívame zelenú energiu,“ hovorí Martin Brezina, Energetik spoločnosti Lidl Slovenská republika. Spoločnosť sa taktiež zaviazala, že do roku 2030 zníži emisie o 80%.
K podobnému záväzku sa zaviazala aj spoločnosť Kia, ktorá má za sebou naozaj dlhú históriu automobilov a už viac ako 75 rokov pomáha ľuďom pohybovať sa. „Našou víziou je elektrifikácia na čisto elektrické produktové portfólio. Do roku 2026 plánujeme uviesť na trh až 11 plne elektrických vozidiel a model EV6 je len začiatkom,“ hovorí generálny marketingový manažér spoločnosti Kia Sales Slovakia, Radovan Pokojný, a zároveň jedným dychom dodáva: „EV6 je mimoriadne vyspelý elektromobil, ktorý stelesňuje nové smerovanie značky.“.
O tom, ako moderné technológie fungujú v praxi sa presvedčili aj naši influenceri na ďalších zastávkach akčnej road show, počas ktorých navštívili predajne Lidl a výrobný závod Kia.