Vedenie dialógu

Ocenenia

Otvorená a obojstranná komunikácia je základom budovania dlhodobého a intenzívneho vzťahu. Preto sa vždy snažíme čo najrýchlejšie reagovať na každý jeden zákaznícky podnet, ktorý nám je adresovaný. Sme aj aktívni na sociálnych sieťach. Vďaka originálnemu obsahu a reálnej spätnej väzbe patríme na Slovensku ku korporátnym lídrom v online prostredí, za čo máme už desiatky ocenení v súťaži Hermes Komunikátor roka.

Sme hrdí na to, že aktivity spoločnosti Lidl pozitívne hodnotia nielen naši zákazníci, ale aj odborná verejnosť. Dôkazom sú získané ocenenia vo viacerých prestížnych súťažiach. Uvedomujeme si, že bez našich zákazníkov a zamestnancov by sme ani jedno z nich nezískali, preto si vážime priazeň a podporu každého jedného z vás, a všetky získané ocenenia berieme ako veľký záväzok do budúcnosti.

MASTERCARD OBCHODNÍK ROKA

Je ocenenie najlepších obchodníkov v jednotlivých kategóriách maloobchodu.

V rokoch 2020 a 2021 sme opäť obhájili viacero prvenstiev:

  • 1. miesto - Mastercard Obchodník roka s potravinami 2021
  • 1. miesto - Mastercard Obchodník roka – Cena verejnosti 2021 (získali sme 17 098 hlasov zo 25 932 hlasujúcich)
  • 1. miesto - Mastercard Obchodník roka s potravinami 2020
  • 1. miesto - Mastercard Obchodník roka – Cena verejnosti 2020 (získali sme 23 592 hlasov zo 33 024 hlasujúcich)

TOP EMPLOYER A NAJZAMESTNÁVATEĽ

Top Employer Institute je globálna certifikačná spoločnosť vyzdvihujúca zamestnávateľov, ktorí vynikajú vo výkonnostnom manažmente, orientácii na zamestnancov a možnostiach ich rozvoja. Motivačné finančné ohodnotenie, atraktívne benefity, rešpekt k diverzite či kariérny rast. To sú iba niektoré z charakteristík Lidla, vďaka ktorým je najoceňovanejším zamestnávateľom na Slovensku. V oboch obchodných rokoch 2020 aj 2021 obhájil Lidl titul Top Employer Slovensko a Top Employer Europe, čím potvrdil svoje postavenie na pracovnom trhu už po šiesty krát. Po tretíkrát uspel Lidl v obchodnom roku 2020 aj v domácej ankete Najzamestnávateľ, ktorej vyhlasovateľom je spoločnosť Profesia.

EQUAL SALARY

Lidl nerobí rozdiely v odmeňovaní mužov a žien, dlhoročnú realitu najnovšie potvrdila medzinárodná certifikácia EQUAL-SALARY. Lidl Slovenská republika, v.o.s. je prvým predajcom potravín, ktorý získal certifikáciu v audite rovnomennej švajčiarskej nadácie EQUAL-SALARY na národnej úrovni a zároveň iba druhou firmou zo Slovenska v januári 2022.

AICO GRAND PRIX 2021

Je súťaž o najlepšie projekty v oblasti internej komunikácie, ktorá sa koná pod záštitou Európskej federácie asociácií internej komunikácie (FEIEA). Najlepšie projekty postupujú do európskeho finále FEIEA Grand Prix.  Vo veľkej konkurencii obsadili:

2. miesto s našimi internými novinami Lidloviny

3. miesto so zamestnaneckou aplikáciou WE ARE LIDL.

HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA

Jedinou súťažou, ktorá na Slovensku hodnotí komunikáciu firiem a verejných inštitúcii so zákazníkom je Hermes Komunikátor roka. Osem ročníkov súťaže prinieslo pre Lidl viacero prvenstiev, ktoré sme si pripísali k takmer tridsiatke predošlých ocenení v tejto súťaži. Rovnako ako v predošlých edíciách zvíťazil Lidl v hlasovaní verejnosti 2021 v kategórií obchodné reťazce, získal absolútnu cenu verejnosti a tiež cenu poroty.

Porota ocenila nasledovné projekty Lidla:

  • 1. miesto – ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI 2021
  • 1. miesto – Cena verejnosti 2021 v kategórii OBCHODNÉ REŤAZCE
  • 1. miesto - Platová rovnosť – Ames room (inovatívny marketingový prístup) – 2021
  • 1. miesto Aplikácia We Are Lidl (interná komunikácia) - 2021
  • 1. miesto - Online tlačová konferencia s predstavením novej privátnej značky Slovenskô (najefektívnejšie využitie nových médií) - 2021
  • 1. miesto – ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI 2020
  • 1. miesto – Cena verejnosti 2020 v kategórii OBCHODNÉ REŤAZCE
  • 1. miesto – projekt Bude z toho haluz v kategórii Cena agentúry - Spoločenská zodpovednosť 2020

MERKÚR – DAŇOVNÍK ROKA

Je ocenenie najlepších platiteľov dane z príjmu, ktoré každoročne udeľuje Finančná správa Slovenskej republiky. Aj v posledných dvoch rokoch sme potvrdili svoj dlhoročný status daňovníka roka ziskom ocenení  Merkúr 2020 a Merkúr 2021. Môžeme sa tak pýšiť už siedmimi Merkúrmi.

QUDAL, Najdôveryhodnejšia značka a Superbrands

Prieskumy Best Buy a Qudal realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. O zisku ocenení rozhodujú v prieskume verejnej mienky zákazníci. Lidl získava každý rok ocenenia v hlavných kategóríách pre celkový sortiment.

 

SHOPROKU

Kvalitu a popularitu si zákazníci spájajú s Lidlom aj v online prostredí. Eshop diskontného reťazca ponúkajúci spotrebný tovar obhájil za rok 2021 absolútnu Cenu popularity v prestížnej súťaži ShopRoku. V ankete organizovanej portálom Heureka získal Lidl, rovnako ako pred rokom, prvenstvá aj v kategóriách Cena kvality obchodné domy a Cena popularity obchodné domy. Eshop dostupný na Lidl.sk disponuje na Heureke priemernou známkou 4,7 a tisíckami pozitívnych recenzií, podľa dotazníka spokojnosti ho odporúča až 95% zákazníkov.

PROKOP

  • Grand Prix - Rôzni=Rovní 2021
  • 1. miesto - Experience PR - Ames Room 2021
  • 1. miesto - Interná komunikácia - Rôzni=Rovní 2021
  • 1. miesto - Integrovaná kampaň & PR - Rôzni=Rovní 2021
  • 1. miesto - CSR – Nenechajme to plávať - plastový odpad vo fontánach 2021
  • 1. miesto - B2B - Lidl Akadémia 2021
  • 2. miesto - krízova komunikácia – Dezoláti v Lidli 2021
  • 3. miesto B2C - Ppredstavenie privátnej značky Slovenskô 2021

ĎALŠIE OCENENIA:

2021 Zlatý středník – 2. miesto Launch, relaunch, rebranding za predstavenie privátnej značky Slovenskô

2021 Zlatý středník – 3. miesto FMCG, krása, móda – Nenechajme to plávať

Zlatý mravec 2020 – Bude z toho haluz

Zlatý klinec 2020– Hrášková polievka (PR, Media, Kampaň)

 

Viac o našej vízii.

Zaujíma vás vedenie dialógu? Vitajte v tíme!

Prečítajte si viac o našej vízii, aktivitách a doterajších výsledkoch.

viac info

Súvisiace aktuality

23. november 2018

V doterajších piatich ročníkoch súťaže Hermes získal diskontný reťazec dvadsať ocenení